只需一步,快速开始
lj_ksks
扫一扫,访问微社区
7
1646
国家队后备
FC Barcelona主力
chunhung713 发表于 2014-5-8 00:09 後上同向後傳唔算越位,T9係橫傳後上,無越位
使用道具 举报
101
二队后备
8
970
一队正选
lgg83 发表于 2014-5-8 12:22 啫话威廉点接波都唔算越位??因为佢係后上的
ruanbohua 发表于 2014-5-8 15:20 唔关后唔后上的问题,简单准确来讲传球的那个,比接球的更近底线,就唔构成越位
15
2932
国家队正选
阿泽 发表于 2014-5-9 11:15 唔系以传球者位置为参考.系以球的位置为参考....并且你的讲法"更近底线"将"平行唔算越位"忽略咗...
67
268
886
conca2011 发表于 2014-5-7 11:53 受伤在场外就计对方越位,但系自己行出去对方就唔系
天衣無縫 发表于 2014-5-9 12:32 建議各位上國際足協網頁睇番球例,其中越位規則係Law 11. 越位本身無犯規,只係球證判斷係阻礙對手或 ...
阿泽 发表于 2014-5-10 11:47 我专门去睇咗下你讲嘅Law 11... 原文系咁嘅(出处:http://www.docin.com/p-718167057.html):
手机版|小黑屋|廣州球迷聯盟 ( 粤ICP备09165237号 )
GMT+8, 2025-6-18 12:27
Powered by Discuz! X3.1
© 2001-2013 Comsenz Inc.